Poligrafia, a marketing

zewnątrz) ? reklama zewnętrzna, reklama uliczna, out of home, nazywany także skrótem ooh dosłownie "poza domem". Taka reklama z wykorzystaniem digital signage jest formą digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna ele

Poligrafia, a marketing naklejki wypukłe 3d
Naklejki przybierają różne formy i kształty, również wypełniane tworzywami sztucznymi. O różnych poligraficznych gadżetach.

Outdoor- definicja reklamy 'na zewnątrz'

Outdoor (ang. na zewnątrz) ? reklama zewnętrzna, reklama uliczna, out of home, nazywany także skrótem ooh dosłownie "poza domem". Taka reklama z wykorzystaniem digital signage jest formą digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza (local advertising).

Outdoor oznacza reklamę eksponowaną na zewnątrz. Prezentowaną na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Outdoor


Naklejka i etykieta, niby to samo, a jednak nie...

Naklejki i etykiety to produkty bardzo do siebie podobne, a jednak spełniające różne funkcje oraz produkowane w nieco inny sposób oraz na innych materiałach. Naklejka to często produkt, który zawiera grafikę, tekst i jest wycięta w odpowiedni kształt, ale to samo można powiedzieć o etykiecie, więc co je różni?

Etykieta to pewna forma naklejki, która zawiera nazwę producenta, nazwę produktu, skład, informacje prawne oraz kod kreskowy. W skrócie etykieta to naklejka, którą można przykleić na produkt, a spełniać musi wszelkie wymogi prawne co do treści, jednak jej forma, podobnie jak naklejki, jest dowolna.


Papier i tusz

Drukarskie materiały eksploatacyjne w zwykłej, średniej wielkości firmie wyczerpują się szybko, a nakłady firmowe na zakup takowych również jest dosyć duży. jednak nijak się to ma tego jakie koszty w tym temacie ponoszą zakłady poligraficzne. W sumie ich praca polega na zużywaniu tychże materiałów i przetwarzanie ich na zamówione treści i produkty.

Litry tuszów i tony papieru przechodzą przez ręce pracowników takich zakładów na porządku dziennym. Wszystko musi działać jak w zegarku, ponieważ błędy są kosztowne, a ich pokrycie może nadwyrężyć budżet danego projektu, dlatego pracownicy w zakładach poligraficznych muszą być odpowiednio zmotywowani.