Druk reklamowy
Druk reklamowy to jedna z ważniejszych gałęzi druku. Ogólnie produkty reklamowe, które wychodzą z drukarni są jednymi z najczęściej zamawianych w dużych i małych drukarniach.
Firmy próbują reklamować się na różne sposoby za pomocą różnych materiałów drukowanych; na przykład banery i ulotki wizytówki. Lub też aklejki reklamowe, które służą do: oznaczania produktów, do etykietowania produktów, do naklejania na samochody oraz na szyby w siedzibach firmowych.
Najczęstsza metoda druku
Jedną z popularniejszych obecnie metod drukowania jest tzw. druk cyfrowy, który pozwala na drukowanie na przykład na nadawanie numerów seryjnych, które są niemożliwe do nadrukowania w druku offsetowym czy rolowym.
Druk cyfrowy to obecnie najczęściej wykorzystywana metoda również ze względu na wysoką jakość oraz stosunkowo niską cenę i możliwość drukowania niskich nakładów. Pozwala też na szybką zmianę parametrów drukowania lub obrazu źródłowego, co w przypadku innych metod jest niemożliwe do wykonania.
CMYK to jednocześnie jedna z przestrzeni
CMYK ? zestaw czterech podstawowych kolorów farb drukarskich stosowanych powszechnie w druku wielobarwnym w poligrafii i metodach pokrewnych (atramenty, tonery i inne materiały barwiące w drukarkach komputerowych, kserokopiarkach itp.). Na zestaw tych kolorów mówi się również barwy procesowe lub kolory triadowe (kolor i barwa w jęz. polskim to synonimy). CMYK to jednocześnie jedna z przestrzeni barw w pracy z grafiką komputerową.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK